Regulament Salon

Regulament pentru Programări și Avansuri

 

1. Introducere

 

1.1. Acest regulament definește condițiile de programare pentru serviciile noastre, având în vedere politica de plată în avans pentru programările realizate cu mai mult de 15 zile înainte de data serviciului.

 

2. Programări cu Plată în Avans după 15 Zile

 

2.1. Programările efectuate cu mai mult de 15 zile înainte de data serviciului vor implica plata in avans pentru a confirma și garanta programarea.

 

2.2. Programarile in avans se vor efectua online cu cardul sau la salon. Pentru mai multe informatii sunati la 0731. 197. 903

 

3.  Rambursarea Avansului

 

3.1. Avansul plătit  este rambursabil daca anulati programarea in 24 ore, altfel banii nu se vor rambursa.

 

 4. Câinii Agresivi sau Neprietenoși:

 

4.1.  Pentru siguranța personalului și a altor clienți, câinii agresivi sau neprietenoși nu vor fi acceptați la tuns.

 

4.2. Personalul își rezervă dreptul de a refuza serviciul dacă consideră că câinele prezintă un pericol.

 

 5. Echipament și Leash:

 

5.1.  Câinii trebuie să fie ținuți în lesă sau într-un sistem de reținere adecvat pe toată durata vizitei în salon.

 

6. Supravegherea Proprietarilor:

 

6.1. Proprietarii sunt responsabili să supravegheze comportamentul câinelui lor în timpul tunsului daca cainele nu este agitat.

 

6.2. Personalul își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul în cazul în care câinele devine neliniștit sau agitat.

 

7. Consimțământ și Informații Medicale:

 

7.1. Proprietarii sunt responsabili pentru a furniza informații privind orice problemă medicală a câinelui care ar putea afecta serviciul de tuns.

 

7.2. Prin programarea și aducerea câinelui, proprietarii confirmă că animalul este în stare de sănătate corespunzătoare pentru a suporta procesul de tuns.

 

8. Curățenie:

 

8.1. Proprietarii sunt responsabili să asigure că câinele lor este curat și fără paraziți înainte de a fi adus la tuns.

 

8.2. În caz contrar, personalul își rezervă dreptul de a refuza serviciul pentru a proteja sănătatea altor animale și a personalului.

 

9. Plata Serviciului:

 

9.1. Tariful pentru serviciul de tuns va fi stabilit în funcție de dimensiunea și tipul de câine.

 

9.2. Plata se va face înainte sau la momentul predării câinelui către proprietar.

 

10. Va rugam sa raspundeti la telefon pentru confirmarea rezervarii, atunci cand rezervarea este in procesare, in cazul in care nu raspundeti, rezervarea se anuleaza automat.

 

10.1 Dupa ce s-a confirmat, o sa mai fiti sunat inca o data in ziua programarii, pentru a ne mai confirma daca ajungeti la programare. Daca nu raspundeti veti primi un sms in care sa ne sunati in 30 min pentru a ne confirma, daca nici atunci nu ne sunati se va anula automat.

 

10.2 În cazul în care întârziați mai mult de 10 minute, din păcate, va trebui să anulăm programarea dvs. pentru a asigura că nu afectăm programul celorlalți clienți.

 

11. Daca programarea nu se anuleaza cu minim 12 ore inainte sau daca nu se prezinta la progrmarea stabilita, la urmtoarea programare se v-a percepe suma de 50 lei –  ” Taxa de Neprezentare”

Efectuează o programare online la salonul Life Pet, simplu și rapid!